Projekt propagačních aktivit a řešení komunikace s cestujícími u DSZO, s.r.o. – Lucie Červenková
Lucie Červenková
Diplomová práce
Projekt propagačních aktivit a řešení komunikace s cestujícími u DSZO, s.r.o.
Promotional Activities and Solution of Communication with the Passengers in DSZO, s.r.o. Project
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá propagační aktivitou a komunikací s veřejností Dopravní společnosti Zlín ? Otrokovice s.r.o. Jejím cílem je zhodnotit současné propagační aktivity a na základě analýzy navrhnout propagační projekt společnosti. Diplomová práce má 3 části ? teoretickou, praktickou a projektovou. Teoretická část je podkladem k řešení práce. Tvoří ji literární zdroje, které se zabývají marketingovou …víceAbstract:
This thesis deals with promotional activity and communications with the public in Trans-portation company Zlín - Otrokovice s.r.o. Its goal is to evaluate the current promotional activities and by analyzing propose promotional project of company. The thesis is divided into three parts ? theoretical, analytical and project part. The theoreti-cal part is basis to solving work. It consists of a literary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2013
Zveřejnit od: 2. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČERVENKOVÁ, Lucie. \textit{Projekt propagačních aktivit a řešení komunikace s cestujícími u DSZO, s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vhkpf0/.
Jak správně citovat práci
Červenková, Lucie. Projekt propagačních aktivit a řešení komunikace s cestujícími u DSZO, s.r.o.. Zlín, 2013. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev