Učitel primární školy 21. století – Marcela JUNGOVÁ
Marcela JUNGOVÁ
Diplomová práce
Učitel primární školy 21. století
21st Century Primary School Teacher
Anotace:
Učitel primární školy 21. století je obsáhlé téma, kterým se zabývá tato práce. V teoretické části je pozornost zaměřena především na učitelskou profesi v rámci interakčního stylu učitele v primárním vzdělávání. V jednotlivých kapitolách věnujících se podstatě učitelské profese nalezneme vyjasnění pojmů dané problematiky. Další část je věnována profesním kompetencím či typologii učitele. Hlouběji se …víceAbstract:
This diploma thesis explored the concept of the 21st century primary school teacher. The theoretical part included topics related to the issues of primary school teachers. The research was focused on the interaction style of the teacher conducted through a questionnaire survey and interviews with primary school teachers. The data analysis showed an interesting result of the research investigation where …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2022
- Vedoucí: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JUNGOVÁ, Marcela. Učitel primární školy 21. století. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Pedagogická komunikace a interakce v průběžně pedagogické praxi
Simona Ptáčková -
Pedagogická komunikace ve výuce odborného výcviku z pohledu žáků
Renata Kozlová -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Komunikace alternativní základní školy s rodiči během pandemie koronaviru v roce 2020
Lucie Pechová -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Pedagogická komunikace očima žáků středních odborných škol
Tomáš KOZÁK