Využití umělé inteligence pro datamining v oblasti ekonomie a managementu – Martin Kubíček
Martin Kubíček
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence pro datamining v oblasti ekonomie a managementu
The Use of Artificial Intelligence for Data Mining in Economics and Management
Anotace:
Práce se zabývá umělou inteligencí, použitím umělé inteligence v podnicích, a především využití data miningu. Jsou zde popsány základní pojmy, které jsou potřeba pro porozumění praktické části. V praktické části se zhodnocují výsledky na základě veřejně dostupných dat na internetu. Data odhalí oblasti využívání data miningu, trend umělé inteligence a také míru digitalizace. Dále je zde uveden výčet …víceAbstract:
The work deals with artificial intelligence, the use of artificial intelligence in companies, and especially the use of data mining. It describes the basic concepts that are needed to understand the practical part. The practical part evaluates the results based on data publicly available on the internet. The data will reveal the areas of data mining use, the trend of artificial intelligence and also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kubíček, Martin. Využití umělé inteligence pro datamining v oblasti ekonomie a managementu. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Umělá inteligence jako obrana před šířením fake news v médiích
Jan Pešl -
Vliv nástrojů umělé inteligence na copywritingovou tvorbu reklamního obsahu a analýza povědomí o copywritingových nástrojích
Eva Vašíčková -
Využití umělé inteligence pro rozvoj kreativity tvůrčích umělců
Alisa Zubareva -
Umělá inteligence ve zdravotnictví
Dalibor Čápek -
Webová aplikace sloužící k orchestraci modelů umělé inteligence
Jan Straka -
Sociální učení pod taktovkou influencerů: co se dospívající učí na sociálních sítích
Barbora Jánešová -
Sociální síť LiknedIn jako prostor pro učení
Klára Bartošíková -
Použití sociální sítě Facebook v informálním učení u studentů distančního vzdělávání: porozumění a dopad
Martin DRLÍK