Vliv nekalých praktik na spotřebitelské chování a jejich vnímání značek – Natálie Filová
Natálie Filová
Bakalářská práce
Vliv nekalých praktik na spotřebitelské chování a jejich vnímání značek
The impact of unfair practices on consumer behaviour and brand perception
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku nekalých obchodních praktik v marketingu a jejich dopad na nákupní chování spotřebitelů. V teoretické části definuje základní pojmy marketingové teorie, právní aspekty, shrnuje typy nekalých praktik a mapuje zkušenosti respondentů s těmito praktikami na internetu. Na základě zjištěných poznatků z dotazníkového šetření navrhuje řešení pro obranu nejmladších …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of unfair business practices in marketing and their impact on consumer purchasing behaviour. In the theoretical part it defines the basic concepts of marketing theory, legal aspects, summarizes the types of unfair practices and maps the respondents' experiences with these practices on the Internet. Based on the findings of the questionnaire survey, it proposes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Pražáková
- Oponent: František Zjevík, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customers' awareness, attitudes and behaviour towards corporate environmental practices
Adriana Šilarová -
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
Digitální manipulace ve vizuální propagaci: Skepticismus a důvěra v marketingová sdělení
Vendula Hlinomazová -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Social advertising and its impact on consumer and citizenship behaviour
Veronika Shipilova -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska