Natálie Filová

Bakalářská práce

Vliv nekalých praktik na spotřebitelské chování a jejich vnímání značek

The impact of unfair practices on consumer behaviour and brand perception
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku nekalých obchodních praktik v marketingu a jejich dopad na nákupní chování spotřebitelů. V teoretické části definuje základní pojmy marketingové teorie, právní aspekty, shrnuje typy nekalých praktik a mapuje zkušenosti respondentů s těmito praktikami na internetu. Na základě zjištěných poznatků z dotazníkového šetření navrhuje řešení pro obranu nejmladších …více
Abstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of unfair business practices in marketing and their impact on consumer purchasing behaviour. In the theoretical part it defines the basic concepts of marketing theory, legal aspects, summarizes the types of unfair practices and maps the respondents' experiences with these practices on the Internet. Based on the findings of the questionnaire survey, it proposes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Pražáková
  • Oponent: František Zjevík, Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON