Marketingová analýza vybraného podniku služeb – Veronika DAŇKOVÁ
Veronika DAŇKOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová analýza vybraného podniku služeb
Marketing analysis of choosen business in services industry
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je zhodnotit současný stav podniku služeb a navrhnout vhodná zlepšující opatření. Teoretická část vymezuje základní pojmy marketingu a služeb, marketingového mixu služeb a situační analýzy. Praktická část se věnuje popisu podniku Café Jednorožec, situační analýze, hodnocení dotazníkového šetření a mystery shoppingu.Abstract:
The subject of this bachelor thesis is to evaluate the current state of the service company and to propose appropriate improvement measures. The theoretical part defines the basic concepts of marketing and services, marketing mix of services and situation analysis. The practical part is devoted to the description of the company Café Jednorožec, situation analysis, evaluation of the survey and mystery …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DAŇKOVÁ, Veronika. Marketingová analýza vybraného podniku služeb. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků a jeho využití ve stravovacích službách
Veronika Šebestová -
Marketingový výzkum v oblasti služeb poskytovaných Lázněmi Darkov
Karolína Postulková -
Marketingový plán společensko-zábavního podniku specializovaného na francouzskou gastronomii a kulturu
Adriana ZELENÁ -
Výzkum spotřebitelského chování
Radka Broumová -
Mystery shopping ve službách
Lucyna Byrtusová -
Mystery Shopping jako nástroj zlepšení zákaznických služeb
Pamela Čáslavová -
Mystery Shopping - comparison of case studies
Stanislav Balvas -
Mystery shopping - projekt pro konkrétní organizaci
Kamila Střelečková