Sebehodnocení a sebepojetí žáků druhého stupně základní školy. – Ing. Iveta SEIDLEROVÁ
Ing. Iveta SEIDLEROVÁ
Bakalářská práce
Sebehodnocení a sebepojetí žáků druhého stupně základní školy.
Self-evaluation and self-understanding of pupils from a second degree of basic school.
Anotace:
Vývoj sebepojetí a sebehodnocení v období pubescence je důležitý pro proces socializace. Obraz sebe sama se vytváří na základě podnětů v rodině, v zájmové skupině či skupině přátel a také ve školním prostředí. Ve své práci jsem se zaměřila na monitorování sebepojetí a sebehodnocení žáků druhého stupně základní školy a to formou dotazníku a řízeného rozhovoru.Abstract:
The development of self-understanding and self-evaluation in the period of pubescence is important for the proces of socialization. His own charakter has been created in the background of family, in an interest group or in the group of friends and in the school background well. My work is concentraled on monitoring of self-understanding and self-evaluation of secondary school pupils and it is made …víceKlíčová slova
Sebepojetí sebehodnocení sebedůvěra sebeúcta sebevědomí pubescent rodina skupina škola.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2010
Identifikátor:
7811
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SEIDLEROVÁ, Iveta. Sebehodnocení a sebepojetí žáků druhého stupně základní školy.. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů pro SŠ
Práce na příbuzné téma
-
ROZVOJ SEBEPOJETÍ A SEBEHODNOCENÍ U DÍTĚTE PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU
Lucie STULÍKOVÁ MARCOVÁ -
Rozvoj sebehodnocení u dětí předškolního věku
Adéla Halodová -
Změny sebepojetí v kontextu Pesso Boyden psychomotorické terapie
Gabriela Slaninová -
Vliv výtvarné individualizace interiéru na třídní klima a aktivizace vztahu žáci, škola, rodina
Michaela Kůrová