Ing. Vlastimil Duda

Diplomová práce

Využití superkapacitorů v trakčních pohonech

Use supercapacitors in traction drives.
Anotace:
Cílem mojí diplomové práce je návrh a dimenzace superkapacitoru pro reálný trakční pohon. Jako trakční pohon jsem zvolil trolejbus typ 28 Tr Solaris a to z toho důvodu, že se jedná o nový typ vozu MHD, který jezdí i v Pardubicích od roku 2008. Jeho technická data, výhody a nevýhody jsou uvedeny v kapitole 4. Pro návrh superkapacitoru jsem zvolil úsek mezi Pardubicemi (zastávkou Dubina sever) a Počapelské …více
Abstract:
The aim of my thesis is the design and dimensioning of supercapacitors for real traction drive. As the traction drive I chose a type of trolley bus 28 Tr Solaris from the Skoda company because it is the latest type of vehicle stop that uses the third drive phase asynchronous motor so called traction engine III. generation, which also runs in Pardubice from tje end of 2008. His technical data, advantages …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Stanislav Gregora, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Duda, Vlastimil. Využití superkapacitorů v trakčních pohonech. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní infrastruktura: Elektrotechnická zařízení v dopravě