Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o. – Albert Kašpar
Albert Kašpar
Bakalářská práce
Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o.
Marketing Communication of the WrapStyle s.r.o. Franchise Services
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace nabídky franšízových služeb společnosti WrapStyle s.r.o., jejíž pobočky provádějí polepy a designovou úpravu automobilů. Teoretická část práce se věnuje oblastem marketingové komunikace, jejím trendům a stanovení teoretických východisek pro zpracování praktické části. Cílem praktické části je analýza současného stavu marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on the analysis of marketing communication of the company WrapStyle s.r.o. franchise services, whose branches conduct wrapping and car styling. The theoretical part deals with the areas of marketing communication, its trends, and determining the theoretical basis for the practical part. The aim of the practical part is to analyze the current state of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KAŠPAR, Albert. \textit{Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/vk3no1/.
Jak správně citovat práci
Kašpar, Albert. Marketingová komunikace nabídky franšízových služeb firmy WrapStyle s.r.o.. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie pro uvedení nového výrobku na trh v oboru speciálních úprav automobilů
Tomáš Hrbáč -
Optimalizace B2B spolupráce v oblasti brandingu
Vasil Bojkanič -
The impact of social media on B2B brands
Veronika Blatská -
Strategie budování značky na B2B trhu
Petra Pokorná -
Branding a webová prezentace společnosti na B2B trhu
Miroslav Priščák -
Emotional aspect of branding in b2b marketing
Zarzand Alaverdyan -
Změna marketingové a komunikační strategie v oblasti B2B - ABRA Software
David NĚMEC