Žák se specifickou poruchou učení v konfrontaci s nabídkou fontů písma – Bc. Tereza PŘIBYLOVÁ
Bc. Tereza PŘIBYLOVÁ
Diplomová práce
Žák se specifickou poruchou učení v konfrontaci s nabídkou fontů písma
A pupil with a specific learning disability in confrontation with the font offer
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je posouzení míry rozeznávání méně obvyklých fontů písma u žáků se specifickou poruchou učení a žáků intaktních. Teoretická východiska diplomové práce se orientují na etiologii, klasifikaci a projevy specifických poruch učení a dále na fonty písma a osvojování procesu čtení. Empirická část diplomové práce je zaměřena na kvantitativní design uskutečněný pomocí nestandardizovaného …víceAbstract:
The main aim of the thesis is to assess the degree of the recognition of less common fonts by pupils with specific learning disabilities and intact pupils. The theoretical background of the thesis is focused on etiology, classification and manifestations of specific learning disabilities and futher on fonts and learning of reading process. The empirical part of the thesis is focused on the quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PŘIBYLOVÁ, Tereza. Žák se specifickou poruchou učení v konfrontaci s nabídkou fontů písma. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Utváření klimatu školní třídy se žákem se specifickou poruchou chování
Marie NAJMONOVÁ -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Přístup pedagoga k žákům se specifickými poruchami učení a možnosti reedukace se zaměřením na ranný školní věk
Kamila Rybinová -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Žák se specifickou poruchou učení na druhém stupni běžné základní školy se zaměřením na dyslexii
Žaneta Exnerová -
Motivace k učení u středoškoláků - se zaměřením na žáky se specifickou poruchou učení (SPU)
Marta Devátá -
Zkušenosti učitelů se vzděláváním žáků se specifickými poruchami učení v prostředí SŠ
Jana Zoubková
Název
Vložil
Vloženo
Práva