Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí – Kamila Mrázková
Kamila Mrázková
Bakalářská práce
Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí
The influence of advertising and reference group on consumer behavior in children
Anotace:
Bakalářská práce se orientuje na vlivy mediální reklamy a působení referenčních skupin na spotřební chování dětí. Teoretická část je rozdělena do čtyř tematických okruhů dle nejdůležitějších faktorů týkající se zvoleného tématu. První okruh se věnuje spotřebnímu chování a jeho prvkům. Druhý je zaměřený na reklamu a její působení. Třetí pojednává o roli masmédií ve vztahu k reklamě a čtvrtý se zabývá …víceAbstract:
This thesis focuses on the effects of media advertising and influence of reference groups on consumer behavior in children. The theoretical part is dividend into four thematic areas as the most important factors related to the chosen topic. The first area deals with consumer behavior and its elements. The second is focused on advertising and its effects. The third discusses the role of mass media in …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2013
- Vedoucí: Mgr. Zuzana Hloušková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mrázková, Kamila. Vliv reklamy a referenční skupiny na spotřební chování dětí. Pardubice, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Komunitní studia
Práce na příbuzné téma
-
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská -
Spotřební chování vybrané cílové skupiny v regionu Mikulovsko
Diana Cintulová -
Vliv referenčních skupin na spotřební chování
Petra Štrouchalová Blažková -
Spotřební chování generace Y v kontextu cestovního ruchu České republiky
Magdalena Pospíšilová -
Spotřební chování s důrazem na rozhodovací proces specifických cílových skupin
Denisa Novotná -
Spotřební chování vybrané skupiny mládeže
Jan Čadil -
Spotřební chování -- vliv dětí na spotřební chování rodičů
Eva Fialová -
Důchodci jako cílová skupina pro internetový prodej potravin
Nikola HANZLÍKOVÁ