Event marketing a jeho místo v komunikační mixu – Bc. Marcela MALENKOVÁ
Bc. Marcela MALENKOVÁ
Bakalářská práce
Event marketing a jeho místo v komunikační mixu
Event marketing and his position in the communication mix
Anotace:
Event marketing je nedílnou součástí komunikačního i marketingového mixu. Od samotné přípravy, realizace i zapojení dalších nástrojů komunikace je výsledek dlouhodobého strategického plánování.Praktickou ukázkou je komunikace společnosti Truck trade spol.s.r.o., která je servisním a prodejním střediskem vozů DAF.Vzhledem k zaměření této společnosti je právě pro ni event marketing klíčovým prostředkem …víceAbstract:
Event marketing is an integral part of the communication and marketing mix. It is a result of a long term strategic planning including preparation, execution as well as other communication tools. This can be demonstrated on the communication of the company Truck trade spol. s r.o. which is a service and sales centre of DAF vehicles. With regard to the field of this company the event marketing is the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009
Identifikátor:
10670
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MALENKOVÁ, Marcela. Event marketing a jeho místo v komunikační mixu. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 10. 05. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Strategie značky NA PIPI a její marketingové komunikace
Jana Marešová -
Hodnocení on-line marketingové komunikace a strategie vybrané firmy
Kateřina Šimonová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace destinace Krkonoše v rámci strategie rozvoje cestovního ruchu
Jakub Patyk -
Marketingová komunikační strategie fotbalového klubu
Petr Galuška -
Marketingová strategie komunikace v online prostředí pro neziskovou organizaci
Jaroslav Šimůnek