Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank – Žaneta ŽELEZNÁ
Žaneta ŽELEZNÁ
Bakalářská práce
Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
Loyalty Program as a medium of Direct marketing communication in Raiffeisenbank
Anotace:
Bakalářská práce v teoretické části charakterizuje oblast věrnostních programů a jejich zapojení v direct marketingové komunikaci. V praktické části se zaměřuje na rozbor věrnostního programu společnosti Raiffeisenbank a programů jejich hlavních konkurentů, kterými jsou Česká spořitelna, GE Money Bank a Citibank. Dále šetří nejúspěšnější zahraniční programy Nectar a Tesco Clubcard. Prostřednictvím …víceAbstract:
In theoretical part the Bachelor thesis characterized in theoretical part the field of loyalty programs and their integration in direct marketing communications. The practical part focuses on the analysis of loyalty program of Raiffeisenbank and programs of their main competitors, which are the Ceska sporitelna, GE Money Bank and Citibank. Further, it describes the most successful foreign programs …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2011
Identifikátor:
18733
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŽELEZNÁ, Žaneta. \textit{Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/vl0slo/.
Jak správně citovat práci
ŽELEZNÁ, Žaneta. Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 06. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Výzkum vybraných aktivit procesu řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí
František Řiský -
Vztahový marketing
Hana Škrlantová -
Online marketing audit
Anna Khrapach -
Economic analysis of re-branding of the GE Money Bank to MONETA Money Bank
Adenike Gbadeboriová -
Srovnání tuzemského bezhotovostního platebního styku v RBCZ a GE Money Bank
Tereza Lundáková -
Analýza marketingové komunikace v GE Money Bank, a.s.
Lucie Běhůnková -
Rozvoj komunikačního mixu produktu společnosti GE Money Bank
Jakub Nekuda -
Bankovní služby GE Money Bank, a. s
Monika Baková