Ing. Jaroslav Krejza

Diplomová práce

Optimalizace trnu tažného zařízení za účelem odstranění nebo snížení vlivu kontaktního napětí od působícího momentu

Optimization of towing bar for the purpose of removal or decrease contact stress caused by applied moment
Anotace:
Diplomová práce je orientovaná na konstrukční výpočty tažného zařízení pro osobní automobily. Pro výpočtové modelování trnu tažného zařízení je použit programový systém metody konečných prvků ANSYS s vytvořením geometrie v modelovém programu ProENGINEER. Cílem práce je optimalizace geometrie trnu tažného zařízení, která by vedla k snížení nebo dokonce k odstranění vlivu kontaktního napětí od působícího …více
Abstract:
The diploma work deals with the construction calculations of the towing bar for cars. ANSYS, the program system of the Finite Element Method is used for computational modelling of the towing bar, with its geometry made in the modelling program ProEngineer. The aim of the diploma work is the optimization of the geometry of the towing bar that would lead to decrease or even to elimination of the influence …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedoucí: doc. Ing. Jan Krmela, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krejza, Jaroslav. Optimalizace trnu tažného zařízení za účelem odstranění nebo snížení vlivu kontaktního napětí od působícího momentu. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní prostředky: Silniční vozidla