Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu – Vendula Procházková
Vendula Procházková
Bakalářská práce
Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu
Communication Strategy of Zalando on the Czech Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikační strategií e-shopu Zalando. Teoretická část se věnuje poznatkům z oblasti online komunikace, reklamních kampaní, marketingové komunikace na internetu, e-shopů a e-commerce. Praktická část analyzuje fakta získaná pomocí výzkumných metod. Cílem práce je metodou focus group společně s dotazníkovým šetřením zjistit, jak na zákazníky tohoto e-shopu působí jeho komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the communication strategy of the e-shop Zalando. The theoretical part deals with knowledge from the field of online communication, advertising campaigns, internet marketing communication, e-shops and e-commerce. The practical part analyzes the facts obtained using research methods. The aim of the thesis is to use the focus group method together with a questionnaire survey …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Procházková, Vendula. Komunikační strategie společnosti Zalando na českém trhu. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Vanesa Kubenková -
Online marketingová komunikace vybraného e-shopu
Anna Podstawková -
Online marketingová komunikace ve vybrané firmě
Petr Podhorný -
Online marketingová komunikace společnosti FATIMA Dance a Fitness
Spěvák Spěvák -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář