Michal Čermák
Diplomová práce
Online marketingové nástroje
Online Marketing Tools
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá online marketingovými nástroji vybraného podniku Makro Cash & Carry ČR. Cílem této práce je zhodnotit v současné době využívané online marketingové nástroje vybrané společnosti, poukázat na slabá místa a navrhnout doporučení, která by vedla k zefektivnění internetového marketingu.Teoretická část diplomové práce se zaměřuje na online marketing jako celek, popisuje jednotlivé …víceAbstract:
This master's thesis deals with online marketing tools of the chosen company Makro Cash & Carry ČR. The aim of this thesis is to analyse the current online marketing tools, to point out the weak points and to propose recommendations leading to more effective internet marketing.The theoretical part focuses on online marketing as itself, from search engine optimisation to PPC advertising systems. Importance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 11. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
- Oponent: Tereza Zemánková, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Efektivita online marketingové komunikace ve vybrané firmě
Jan Soumar -
Marketingová komunikace kin v online prostředí: komparace artových kin a multiplexů
Sabina Hermochová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace divadel se zaměřením na online komunikační nástroje
Andrea Vagnerová -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu
Název
Vložil
Vloženo
Práva