Teoretická část: Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání Praktická část: krátkometrážní film, min. 10 minut, produkce – Věra MEZULÁNÍKOVÁ
Věra MEZULÁNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Teoretická část: Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání Praktická část: krátkometrážní film, min. 10 minut, produkce
Theoretical Part: Form of Contemporary Cinema in Relation to Audience´s Change of Perception Practical Part: Short film, min. 10 minutes, production
Anotace:
V teoretické bakalářské práci na téma "Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání" se zabývám různými vnějšími vlivy, které formují současného filmového diváka. Poukazuji nejen na problematiku lidského vnímání obecně, jakožto výsledku zrychlené a přehlcené doby, ve které se nyní nacházíme, ale i na pozměněnou možnost a schopnost diváků vnímat filmová díla.Abstract:
In bachelor's thesis called ?Form of Contemporary Cinema in Relation to Audience´s Change of Perception? I examine various outer influences that form contemporary film audience. I accentuate not only the problems of human perception as a result of today's fast and overloaded time, but also an altered ability of the audience to perceive and interpret the movies.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Zveřejnit od: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MEZULÁNÍKOVÁ, Věra. \textit{Teoretická část: Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání Praktická část: krátkometrážní film, min. 10 minut, produkce}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/vm5xv0/.
Jak správně citovat práci
MEZULÁNÍKOVÁ, Věra. Teoretická část: Podoba současné kinematografie vzhledem ke změně diváckého vnímání Praktická část: krátkometrážní film, min. 10 minut, produkce. Zlín, 2012. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Systém podpory české kinematografie
Alena Stibralová -
Vývoj obrazové dramaturgie jihokorejské kinematografie na filmech zabývajících se vztahy mezi Jižní a Severní Koreou od 90. let do současnosti
Lucie Marková -
Analýza vnímání product placementu diváky v české filmové tvorbě
Štěpánka Pavlíková -
Český filmový plakát jako svébytné propagační dílo
Alena Gabrielová -
Filmový merchandising českých filmů na domácím trhu
Natálie Kačeňáková -
Saskatchewan (and) Film: Place-image and Identity in Saskatchewan Feature Film
Martin Ondryáš -
Between the Novel and Film: A Comparative Analysis of F. Scott Fitzgerald's The Great Gatsby and its two Film Adaptations
Martina Žeňuchová -
Film Tourism in EU and the influence of a Film on Destination Image
Vira Savenko