Podpora pro výuku slovních úloh na ZŠ – Mgr. Lucie Bezdíčková
Mgr. Lucie Bezdíčková
absolventská práce studenta CŽV
Podpora pro výuku slovních úloh na ZŠ
Support for teaching word problems on primary schools
Anotace:
Práce zkoumá aktuální možnosti podpory pro samostatné procvičování slovních úloh pro žáky ZŠ a navrhuje vhodné řešení pro dané podmínky. Navrhuje vhodné řešení pro dané podmínky a popisuje implementaci návrhu.Abstract:
This document analyze actual support for word problems self-study for primary school students and suggests suitable solution for given conditions. Suggested suitable solution and describes its implementation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Dr. Ing. Jiří Rybička
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníceloživotní:
Rozšiřující studium informatiky – rozšíření o další předmět
Práce na příbuzné téma
-
The problem-solving ability of students in" British international school of Olomouc", based on the Polya method
Maryam POURPAKDELFEKR -
The Influence of the Lexical Notebooks on Primary School Pupils' Vocabulary Learning
Ondřej Hofman -
Integrated word problems of primary school pupils
Šárka Vecková -
Self-regulation in young people and their parents in context of personality traits, self-esteem and self-efficacy: a two-generation study
Silvie Kovářová -
Self-study: příběh zrodu identity učitelky zeměpisu
Anna Hrazdilová