Bc. Jiří BUDINSKÝ

Bakalářská práce

Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010

Political marketing and the use of elements of politainment in elections to the Parliament of the Czech Republic 2010
Anotace:
Tato bakalářská práce popisuje v teoretické části metody, nástroje a principy politického marketingu a v praktické části je uvádí do kontextu politického prostředí České republiky. Dále se zabývá fenoménem zvaným politainment a hledá prvky jeho užití v české politice. Praktická část analyzuje volební program a předvolební kampaně dvou největších politic-kých stran v ČR {--} ČSSD a ODS. Součástí práce …více
Abstract:
This bachelor thesis describes methods, tools and principals of political marketing and puts them in the context of the Czech political environment. It also describes the phenomenon known as politainment and looks for signs of its usage in Czech politics. The practical part of this thesis analyses election programs and election campaigns of the two biggest political parties in Czech Republic {--} CSSD …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor: 13603

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

BUDINSKÝ, Jiří. Politický marketing a užití prvků politainmentu ve volbách do PSP ČR 2010 . Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe