Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON – Bc. Vladimíra GLÁSEROVÁ
Bc. Vladimíra GLÁSEROVÁ
Diplomová práce
Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON
Marketing communication - customer orientation in the energy company E.ON
Anotace:
Diplomová práce zpřehledňuje jednotlivé nástroje marketingové komunikace v energetické společnosti E.ON. Na základě výzkumu MAC/BRAND, diskusí s managery společnosti a vlastních úvah je řešena efektivita jednotlivých nástrojů a návrhy na zlepšení.Abstract:
The dissertation introducec individual tools of marketing communication in the energy company E.ON. According to research MAC/BRAND, diskussions with the company managers and own consideration was solved the efficiency of individual tools and potential improvement suggestions.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
15054
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GLÁSEROVÁ, Vladimíra. \textit{Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/vnzh41/.
Jak správně citovat práci
GLÁSEROVÁ, Vladimíra. Marketingová komunikace - zákaznická orientace v energetické společnosti E.ON. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Zaměřování energetických zařízení v distribuční soustavě společnosti E.ON na území Zlínského kraje
Josef Hubáček -
Finanční analýza a posouzení sociální odpovědnosti společnosti E.ON Energie, a.s.
Barbora Hlinková -
Vývoj spokojenosti zákazníků společnosti E.ON
Kateřina PEŠKOVÁ -
Tvorba zákaznické segmentace pro zavedení CRM v energetickém podniku E.ON.Česká republika, s.r.o.
Václav FILIP -
Projekt využití benchmarkingu pro zvýšení výkonnosti ve společnosti E.ON Česká republika, s. r. o.
Radka MICHLOVSKÁ -
Marketingová komunikace v energetice
Natálie Foltýnová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Veronika Kadeřábková -
Analýza marketingové komunikace energetické firmy na trhu koncových zákazníků
Denisa Mertová
Název
Vložil
Vloženo
Práva