Racionální a emocionální faktory reklamního sdělení – Mgr. Andrea LEITNEROVÁ
Mgr. Andrea LEITNEROVÁ
Diplomová práce
Racionální a emocionální faktory reklamního sdělení
Rational and emotional factors of advertisement
Anotace:
Autorka se v diplomové práci zabývá problematikou z oblasti psychologie reklamy. Jejím hlavním zájmem je komunikační účinek reklamního sdělení na konkrétní cílovou skupinu. Jejím úkolem je zjistit, zda vybraný spotřebitelský segment lépe reaguje na racionální, nebo emocionální faktory reklamního sdělení. Výsledkem diplomové práce autorky je soubor zásad a doporučení pro tvorbu efektivního reklamního …víceAbstract:
The author deals with questions belonging to the psychology of advertising in her graduati-on thesis. Her main focus is the communication effect of advertising towards a specific target group. The task is to find if a chosen consumer segment reacts better to rational or emotional factors of advertising. The outcome of the graduation thesis is a group of re-commendations and rules of how to create an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2009
Identifikátor:
10567
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2009
- Vedoucí: PhDr. Zdeněk Křížek
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LEITNEROVÁ, Andrea. Racionální a emocionální faktory reklamního sdělení. Zlín, 2009. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza reklamního sdělení v segmentu rodinná dovolená
Michaela Horáková -
Analýza reklamního sdělení vybraných leteckých společností se zaměřením na českého zákazníka
Nikola Rousová -
Analýza reklamního sdělení
Lucie Bachtíková -
Analýza a tvorba reklamního sdělení
Jan Weiser -
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Pavla HOLOMKOVÁ -
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Šárka DVOŘÁKOVÁ -
Obsahová analýza reklamních sdělení výrobců automobilů
Monika HÁJKOVÁ -
Analýza reklamních sdělení na trhu parfémů
Petra Borůvková