Jiří MAZAN

Bakalářská práce

Marketing vybraného produktu

Marketing of the selected product
Anotace:
Předmětem práce je marketing knihy vydávané skrze online platformu Pointa.cz. K tomuto účelu slouží nástroje marketingového mixu a teoretické poznatky z oblasti marketingu vymezené v prvních několika kapitolách. Na ně poté navazují jednotlivé procesy, které musí začínající autoři absolvovat, aby jejich kniha mohla vstoupit do předprodeje, a při nichž byly uplatněny nástroje marketingového mixu 4P a …více
Abstract:
The subject of the thesis is the marketing of a book published through the online platform Pointa.cz. For this purpose, the marketing mix tools and theoretical knowledge from the field of marketing defined in the first few chapters are used. These are then followed by the individual processes that aspiring authors have to go through in order for their book to enter the pre-sale stage, in which the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MAZAN, Jiří. Marketing vybraného produktu. Cheb, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Marketingové řízení / Marketingové řízení