Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnnost – Bc. Andrea Chvojková
Bc. Andrea Chvojková
Bakalářská práce
Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnnost
Retail chains and their influence on business activities
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce na téma {\clqq}Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnost`` je podat celistvý pohled na obchodní řetězce v České republice, jeho vývoj, analýzu současného stavu, analýzu prognóz do budoucna. Součástí mé práce je doplnit obraz tohoto stavu o vlastní marketingový průzkum. První kapitola pojednává o základních pojmech a problematice retailingových firem. Seznamuje …víceAbstract:
The aim of my thesis called {\clqq}Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnost`` (Retail Chains and their influence on business activities) is to describe the general state of retail chains. This paper reviews the main developments in the last period; it brings out with analyses of their position on the Czech market as well as it outlines market development forecast in Czech Republic. I added …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Miroslav Buchta, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Chvojková, Andrea. Obchodní řetězce a jejich vliv na obchodní činnnost. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum nabídky BIO potravin v obchodních řetězcích
Petr Polák -
Marketingový průzkum návštěvnosti a zhodnocení komunikačních aktivit OC Centro Zlín
Lucie MAŇÁKOVÁ -
Marketingový průzkum postavení firmy OD CENTRUM, a.s. na trhu a návrh na zvýšení jejího image
Martin Rakušan -
Analýza konkurenčního prostředí jako podklad pro návrh obchodní strategie
Eva Matějková -
Marketingový mix start-upu v závislosti na fázi jeho životního cyklu
Karel ŠIMEK -
Obchodní domy Brouk + Babka a jejich sortiment
Alena Jahnová -
Úloha maloobchodní značky v marketingové komunikaci obchodní firmy
Lenka Schettlová -
Vývoj a současné trendy maloobchodu v Rusku na příkladu vybrané firmy
Tatiana Taran