Sociální dovednosti žáků s mentálním postižením – Mgr. Lenka Michalíková
Mgr. Lenka Michalíková
Diplomová práce
Sociální dovednosti žáků s mentálním postižením
Social Skill of Students with Mental Disability
Anotace:
Pedagogové běžných základních škol se věnují rozvoji sociálních dovedností mentálně postižených žáků méně než pedagogové základních školy zřízených podle § 16. Důvodem jsou jiné priority při vzdělávání a neznalost metodiky rozvoje sociálních dovedností. Ve své práci se budu zabývat průzkumem uplatňování nácviků sociálních dovedností jak ve školách běžných při integraci mentálně postiženého žáka, tak …víceAbstract:
Educators of normal elementary schools pursue to develop social skills of mentally disabled pupils less than teachers of elementary school established under § 16. The reasons for this are other priorities in education and unfamiliarity with the methodology of the development of social skills. In my work I deal with the survey of application social skills training not only in schools common in the integration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Kadavá
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Michalíková, Lenka. Sociální dovednosti žáků s mentálním postižením. Liberec, 2017. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Využití moderních technologii při výuce žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni základních škol ve třídách zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona v Karlovarském kraji
Radka Sosnovcová -
Možnosti využití canisterapie ve školách zřízených podle §16 odstavce 9 Školského zákona v Jihočeském kraji
Michaela HEJNOVÁ -
Rozvoj komunikace u dětí s diagnózou vývojová dysfázie v rámci mateřských škol zřízených podle §16 odst. 9 školského zákona
Hana Němcová -
Vývoj dítěte s poruchou autistického spektra od předškolního věku po vzdělávání na základní škole zřízené podle § 16 odst. 9
Lenka REČIČÁROVÁ -
Přestup žáka z běžné školy do školy podle § 16 školského zákona
Zuzana PAŠKOVÁ -
Pedagogická intervence problémového chování u žáků škol zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona
Ladislav HOLINSKÝ -
Využití artefiletiky na základní škole zřízené podle § 16 odstavec 9 školského zákona
Klára Venclová -
Žák s hyperkinetickou poruchou na základní škole zřízené podle § 16, odst. 9 školského zákona v Ostravě
Patricie Procházková
Název
Vložil
Vloženo
Práva