Motivace studentů učitelství odborných předmětů ke studiu – Andrea PODHORSKÁ
Andrea PODHORSKÁ
Bakalářská práce
Motivace studentů učitelství odborných předmětů ke studiu
Motivation of student teachers of vacational subjects for study.
Anotace:
Teoretická část je zaměřena na popis učitele, volbu učitelské profese, studium učitelství, roli učitele v pedagogické profesi, kompetence učitele. Nadále je zde popsán profil absolventa kombinovaného studia Učitelství odborných předmětů na Jihočeské univerzitě, Pedagogické fakulty. Pro praktickou část byly stanoveny výzkumné otázky, týkající se motivace studentů a jejich postojů k tomuto studiu. Výzkumné …víceAbstract:
This thesis deals with the motivation of students and their attitudes to the study of vocational subjects teaching. The theoretical part focuses on the description of the teacher, the choice of the teaching profession, teaching studies, role of a teacher in the teaching profession, teacher competence. It continues with the description of the profile of a combined studies graduate of vocational subjects …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Zveřejnit od: 30. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PaedDr. Petr Urbánek, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PODHORSKÁ, Andrea. Motivace studentů učitelství odborných předmětů ke studiu. Č. Bud., 2013. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Volba učitelské profese
Marie HLUCHNÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující volbu učitelské profese a self-efficacy začínajících učitelů
Eliška Marková -
Mezigenerační přenos učitelské profese v rodině
Karolína Bugajová -
Motivy volby učitelské profese a jejich následný vliv na vstup do edukační praxe
Ivana MATUŠKOVÁ -
Spokojenost učitelek a učitelů s výběrem učitelské profese
Karolína Volštátová -
Bilancování profese učitelky/učitele
Kristýna Ulrychová -
Motivy volby učitelské profese
Tereza MYDLÁŘOVÁ -
Profil učitele německého jazyka na základní škole
Nikola URBÁNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva