Charakteristika zákazníků vybrané firmy se zaměřením na prostorové aspekty – Jana Fikejsová
Jana Fikejsová
Diplomová práce
Charakteristika zákazníků vybrané firmy se zaměřením na prostorové aspekty
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá charakteristikou zákazníků vybrané firmy, která bude zaměřena na prostorové aspekty. První část práce je teoretická a je věnovaná obecné charakteristice analýze zákazníků, segmentaci a spotřebitelskému chování zákazníků na e-shopu. V druhé části je popsaná vybraná firma, na které bude aplikovaná analýza zákazníků.Abstract:
The diploma thesis deals with the characteristics of the customers of the selected company which will be focused on spatial aspects. The first part of this thesis is theoretical and is devoted to the general characteristics of customer analysis, segmentation and consumer behavior of customers shopping via an e-shop. The second part describes the selected company and its customer analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Ing. Jitka Komárková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fikejsová, Jana. Charakteristika zákazníků vybrané firmy se zaměřením na prostorové aspekty. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Psychologické aspekty v marketingu a jejich vliv na chování zákazníka
Yana Boronina -
Aspekty online nakupování v podmínkách specializovaného podniku internetového obchodu
Jovanka Linhartová -
Káva a její sociokulturní aspekty
Vendula Hrušková -
Preference zákazníků při volbě vybraných produktů a environmetální aspekty jejich transportu
Veronika BEČKOVÁ -
Sociálně-psychologické aspekty prodeje limitované edice výrobků
Barbora Bradáčová -
Právní aspekty užití software jako služby
Jan Tomíšek -
Psychologické aspekty marketingové komunikace a chování spotřebitele společnosti Tesco Stores CR a.s.
Izida Dolotina -
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
Hana Pospíšilová