Názory učitelů na raný rozvoj bilingvismu dětí předškolního věku – Bc. Kamila Zpěváková
Bc. Kamila Zpěváková
Diplomová práce
Názory učitelů na raný rozvoj bilingvismu dětí předškolního věku
Teachers' views on the early development of bilingualism of the pre-school children
Anotace:
Diplomová práce má empirický charakter. Jejím cílem je zjišťování názorů učitelů mateřských škol na raný rozvoj bilingvismu dětí na preprimárním stupni vzdělávání. V teoretické části je vymezen základní pojem bilingvismus a jeho typy. Práce se věnuje dětskému bilingvismu, bilingvní výchově a jazykovému vývoji u bilingvních dětí. Praktická část se věnuje kvantitativnímu výzkumu, jehož metodou sběru …víceAbstract:
The thesis is of empirical nature. The goal is to identify the views of teachers and kindergarten teachers on the early development of bilingualism in pre-primary children. The theoretical part defines the essential concept of bilingualism and its types. The work is devoted to child bilingualism, bilingual education and language development in bilingual children. The practical part is devoted to quantitative …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zpěváková, Kamila. Názory učitelů na raný rozvoj bilingvismu dětí předškolního věku. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Bilingvismus v česko-italských rodinách a srovnání bilingvní výchovy v ČR a Itálii
Kateřina Kasalická -
Jak bilingvismus ovlivňuje vývoj dítěte
Veronika ČÍŽKOVÁ -
Bilingvní výchova a její vliv na vývoj řeči u dětí předškolního věku
Kateřina Tomanová -
Možnosti bilingvní výuky matematiky na 1. stupni ZŠ
Lucie ZAORÁLKOVÁ -
Slovní úlohy pro 1. stupeň bilingvní ZŠ
Alexandra Povjakalová -
Návaznost výuky anglického jazyka z mateřských škol do škol základních - výuka slovní zásoby
Monika Palánová