Péče o děti s narušenou komunikační schopností v podmínkách běžné mateřské školy. – Kateřina BUCHALOVÁ
Kateřina BUCHALOVÁ
Bakalářská práce
Péče o děti s narušenou komunikační schopností v podmínkách běžné mateřské školy.
Care of children with communication disability in regular nursery school conditions
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit, jak je v současné době pečováno o děti s NKS v podmínkách běžné mateřské školy. V teoretické části jsem se podrobněji zabývala vymezením pojmu komunikace, vývojem lidské řeči od narození do období předškolního věku a definováním poruch komunikačních schopností u dětí navštěvujících běžnou mateřskou školu. V praktické části jsem analyzovala výsledky dotazníkového …víceAbstract:
The bachelor thesis aimed to find out what care is provided for children with communicative disability in the conditions of a common kindergarten. The theoretical part deals with the explanation of the term communication, the human speech development from birth to the preschool age, and it also provides definitions of the communicative disabilities of children attending a common kindergarten. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 3. 2010
Zveřejnit od: 26. 3. 2010
Identifikátor:
15602
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 4. 2010
- Vedoucí: PaedDr. Eva Suchánková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUCHALOVÁ, Kateřina. \textit{Péče o děti s narušenou komunikační schopností v podmínkách běžné mateřské školy.}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/vqs7pk/.
Jak správně citovat práci
BUCHALOVÁ, Kateřina. Péče o děti s narušenou komunikační schopností v podmínkách běžné mateřské školy.. Č. Bud., 2010. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 3. 2010 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Žánr životního příběhu jako výkladový princip osobnostního vývoje. Vyprávění jako výkladový princip cesty za pomáhající profesí (aneb jak jsem se stala zdravotní sestrou)
Alena Markusová -
Princip integrované ochrany v právu EU a ČR
Kamila TYLEČKOVÁ -
Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání na ZŠ
Kateřina Kočí -
Role sociálního pedagoga ve volném čase dětí a mládeže
Kateřina Kastnerová -
Role a kompetence asistenta pedagoga v individuální integraci žáků se zdravotním znevýhodněním na prvním stupni základní školy
Jana Braultová -
Navigace digitálním věkem: Role a strategie sociálních pedagogů v podpoře digitálních kompetencí u jejich cílových skupin
Romana Fraňková -
Vnímání role asistenta pedagoga u žáků se speciálně vzdělávacími potřebami očima rodičovské veřejnosti
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Role asistenta pedagoga v inkluzivním vzdělávání na ZŠ
Lucie POKORNÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva