Představy učitelů mateřských škol o dítěti s problémovým chováním – Mgr. Denisa Husarová
Mgr. Denisa Husarová
Bakalářská práce
Představy učitelů mateřských škol o dítěti s problémovým chováním
Kindergarten Teachers' Perceptions about the Child with Disciplinary Issues
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na problémové chování u dětí předškolního věku, teoretická část se zabývá vývojem dítěte předškolního věku, problémovým chováním a učitelskou profesí. Praktická část práce zkoumá, jaké představy mají učitelky mateřských škol o problémovém chování. Byla využita metoda polostrukturovaného rozhovoru. Z analýzy dat je patrné, že učitelky mateřských škol si pod problémovým …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on problem behaviour in preschool children, the theoretical part deals with the development of the preschool child, problem behaviour and the teaching profession. The practical part of the thesis explores what ideas preschool teachers have about problem behaviour. A semi-structured interview method was used. The data analysis shows that kindergarten teachers mainly imagine …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Husarová, Denisa. Představy učitelů mateřských škol o dítěti s problémovým chováním. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Problémové chování u dětí předškolního věku v MŠ v Kadani, prevence a možnost ovlivnění
Simona Rešlová