Využití marketingových nástrojů podpory prodeje ve vybraném sortimentu – Bc. Michaela Mazánková
Bc. Michaela Mazánková
Diplomová práce
Využití marketingových nástrojů podpory prodeje ve vybraném sortimentu
Use of marketing sales support tools in the selected range of products
Anotace:
Cílem diplomová práce s názvem Využití marketingových nástrojů podpory prodeje ve vybraném sortimentu je navrhnout na základě analýzy zákazníků vhodné marketingové nástroje podpory prodeje v oblasti papírenských potřeb, které by měla společnost DaDa Promotion, s. r. o. nabízet svým klientům, aby došlo k navýšení prodeje jejich výrobků či služeb. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu marketing, …víceAbstract:
The aim of the thesis entitled "Use of marketing tools sales support in the selected range" is to suggest appropriate marketing tools sales promotion in a field of paper eyuipment which the company DaDa Promotion, s. r. o. should offer their clients in order to increase sales of their products or services. The theoretical part deals with the definition of the concept of marketing, marketing communications …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAZÁNKOVÁ, Michaela. \textit{Využití marketingových nástrojů podpory prodeje ve vybraném sortimentu}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/vrmyxr/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva