Vývoj počítačové hry v prostředí Clickteam Fusion 2.5+ – Miroslav Goláň
Miroslav Goláň
Bakalářská práce
Vývoj počítačové hry v prostředí Clickteam Fusion 2.5+
Game Development with Clickteam Fusion 2.5+
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vytvořením funkční videohry ve vývojovém prostředí Clickteam Fusion 2.5+. K práci taktéž patří dokumentace průběhu procesu vytváření videohry od koncepční myšlenky, návrhy herních mechanik, až po její zhotovení. Zvláštní pozornost je věnována samotnému vývojovému prostředí, jeho historii a porovnání s jinými nástroji pro tvorbu videoher. Čtenář bude po přečtení práce obeznámen …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the creation of a working videogame made on the Clickteam Fusion 2.5+ visual programming tool. The documentation of the development process from the conceptual ideas and game mechanic propositions till its creation will also be part of this thesis. Special attention will be given to the programming tool itself, to its history and a comparison against other development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Goláň, Miroslav. Vývoj počítačové hry v prostředí Clickteam Fusion 2.5+. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Softwarové inženýrství
Práce na příbuzné téma
-
Vývoj videoher v herním enginu Unity
Jiří Dřímal -
Vývoj videoher a testování herních enginů
Jiří Dřímal -
Vliv videoher na vývoj informačních technologií
Michael Franěk -
Anticheat jako nástroj pro zlepšení kvality videoher pro více hráčů
Martin Patočka -
Identifikace spotřebitelského chování na trhu videoher
Vojtěch Dluhoš -
Knihovna pro vývoj videoher
Antonín Pražský -
BI model pro vývoj videoher
Antonio Janeček -
Návrh a implementace 2D videohry v herním engine Godot
Tomáš Kurtin