Návrh online marketingovej stratégie pre vybraný podnik – Kamil Chalaň
Kamil Chalaň
Bakalářská práce
Návrh online marketingovej stratégie pre vybraný podnik
Návrh online marketingové strategie pro vybraný podnik
Anotace:
Chalaň, K. Návrh online marketingové strategie pro vybraný podnik. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Táto bakalářská práce je zaměřená na návrh online marketingové strategie pro vybraný podnik, který si nepřál být přímo jmenovaný. V rámci analytické časti se práce zaměřuje na rozbor aktuálního stavu na trhu v oblasti hobby marketů, průzkum nákupního chování u spotřebitelů pomocí …víceAbstract:
Chalaň, K. Online marketing strategy proposal for selected company. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2021. This bachelor thesis is focused on the online marketing strategy proposal for a selected company that did not wish to be named directly. In the analytical part, the work is focused on the analysis of the current state of the market in the field of hobby markets, a survey of consumer …víceAbstract:
Chalaň, K. Návrh online marketingovej stratégie pre vybraný podnik. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Táto bakalárska práca je zameraná na návrh online marketingovej stratégie pre vybraný podnik, ktorý si neprial byť priamo menovaný. V rámci analytickej časti sa práca zameriava na rozbor aktuálneho stavu na trhu v oblasti hobby marketov, prieskum nákupného chovania u spotrebiteľov …víceKlíčová slova
Marketingová strategie elektronický obchod model See Think Do Care internetový marketing online marketing nástroje online marketingu
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.
- Oponent: Martina Morávková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Integrace frameworku See-think-do-care do nastavení procesů inteligentního frančízového podniku
Thanh Chau -
Optimalizace online marketingové strategie firmy s využitím konceptu See, Think, Do, Care
Lucie Čakrdová -
Využití See - Think - Do frameworku v komunikaci českých e-shopů
Iva Cejnarová -
Aplikace frameworku see-think-do-care pro franchisovou společnost
Nicola Dutková -
A figura do poeta Gregório de Matos na obra Boca do Inferno de Ana Miranda: aspectos do novo romance histórico da América Latina
Sindy Kovářová -
Comparação do significado cultural do azulejo português e do ladrilho russo nos respetivos países
Tatiana Oleynikova -
Volby do zastupitelstev územních samosprávných celků (se zaměřením na volby do zastupitelstev obcí)
Žaneta Vaverková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková