Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů v rámci optimalizace distribučních cest ke klíčo-vým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a.s. – Bc. Michal ŘEHULEK
Bc. Michal ŘEHULEK
Diplomová práce
Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů v rámci optimalizace distribučních cest ke klíčo-vým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a.s.
Appropriate Communication Channels Allocation Project for Optimization of Distribution Channels to Key Customers in Interhotel Moskva
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na výběr vhodných komunikačních kanálů ke klíčovým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a. s. v rámci propagace Nového kongresového sálu, který má být uveden do provozu na podzim roku 2013. Otevření tohoto sálu má zvýšit atraktivitu hotelu jako místa kongresové turistiky ve Zlínském kraji. Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů vychází z teoretických poznatků …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the selection of appropriate communication channels to key customers of the Interhotel Moskva corp. for new congress hall promotion, which is to be put into operation in the autumn of 2013. Opening of this hall should increase the attracti-vity of the hotel as a place of congress tourism in the Zlin Region. Project of building ap-propriate communication channels is based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2012
Zveřejnit od: 13. 8. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŘEHULEK, Michal. \textit{Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů v rámci optimalizace distribučních cest ke klíčo-vým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a.s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/vtsgni/.
Jak správně citovat práci
ŘEHULEK, Michal. Projekt sestavení vhodných komunikačních kanálů v rámci optimalizace distribučních cest ke klíčo-vým zákazníkům společnosti Interhotel Moskva a.s.. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 13.8.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 8. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika, specializace Ekonomika cestovního ruchu
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingové komunikace na příkladu cestovní kanceláře EXIM tours
Andrea VAŠKOVÁ -
Marketingová komunikační kampaň firmy CMKarting
Antonín Zoubek -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
Vít Mašek -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Destinační marketing. Vnímání a propagace vybrané destinace, realita a hyperrealita.
Valeryia Hryhoryeva -
Guerilla marketing jako moderní nástroj propagace v oblasti cestovního ruchu
Varvara Reva -
Marketing & Dark Turismus
Lenka Vávrová