Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných genetickou metodou – Gabriela LUKEŠOVÁ
Gabriela LUKEŠOVÁ
Diplomová práce
Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných genetickou metodou
The quality of the initial reading literacy of pupils taught by of genetic method
Anotace:
Diplomová práce představuje problematiku kvality počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných genetickou metodou. Práce objasňuje pojmem čtenářská gramotnost, metodiku výuky počátečního čtení na základní škole a v neposlední řadě pak metodologii soudobých výzkumných šetření zjišťující kvalitu čtenářské gramotnosti výzkumnými metodami. Hlavním cílem empirické části bylo zjistit kvalitu počáteční …víceAbstract:
This thesis presents the issue of quality early literacy skills of pupils taught by genetic methods. The work explains the concept of reading literacy, methods of teaching reading in elementary school and last but not least, the methodology of contemporary research studies investigating the quality of reading literacy research methods. The main objective of the empirical part was to determine the quality …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Marie Švrčková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LUKEŠOVÁ, Gabriela. Kvalita počáteční čtenářské gramotnosti žáků vyučovaných genetickou metodou. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metodika rozvoje čtenářských dovedností na základní škole speciální
Eliška ŽAROSKÁ -
Čtení s porozuměním u žáků 4. ročníku ZŠ
Marie BOCANOVÁ -
Nejčastěji užívané metody výuky čtení v Moravskoslezském kraji
Petra SMOLANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Rozvoj čtenářství žáků na 2. st. ZŠ prostřednictvím detektivního žánru v současné literatuře pro děti a mládež
Terezie LIŠKOVÁ -
Sociální gramotnost žáků středních odborných škol a odborných učilišť
Petr Čech -
Finanční gramotnost žáků na středních školách
Vlastimil KASPRZYK -
Čtenářská gramotnost v procesu vzdělávání
Melina FLOKSOVÁ