Implementace nové komunikační platformy do prostředí ŠKODA AUTO a.s. – Martin Fišer
Martin Fišer
Bakalářská práce
Implementace nové komunikační platformy do prostředí ŠKODA AUTO a.s.
Implementation of a new communication platform into the environment of ŠKODA AUTO a.s.
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na popis implementace nové komunikační platformy do oddělení After Sales Management Export společnosti ŠKODA AUTO a.s., která bude nově využívána jak při komunikaci s importérem / dealerem v rámci B2B trhu, a zároveň v komunikace mezi jednotlivými odděleními After Sales. V teoretické části této práce je popsán B2B trh, vysvětlena jeho specifika, interpretován vztahový …víceAbstract:
The bachelor's thesis is focused on the description of the implementation of a new communication platform in the After Sales Management Export Department at ŠKODA AUTO a.s. The theoretical part of this thesis describes the B2B market, explains its specifics, interprets relationship marketing, the concept of CRM and ticket system. The practical part is followed by a description of ŠKODA Parts Center …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Eva Jaderná, Ph.D.
- Oponent: Lenka Erbenová, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship as a Key for Modern Marketing Companies
Knoel Sotomayor -
Customer relationship as a key for modern marketing companies
Diana Khakimova -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Impact of Relationship Marketing on Customer Loyalty
Vrajesh Shah -
The impact of Customer Relationship Management on Marketing Performance
Aymen Alsanhani -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Eliška Jahodová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Methods of usability testing and recommendations for the online ticket booking system
Yuliya Boda
Název
Vložil
Vloženo
Práva