Martina HORKÁ

Bakalářská práce

Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra

Building of Loyalty Scheme in Fatra Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou věrnostních programů a vztahů se zákazníky. Na základě provedené marketingové analýzy se dále soustřeďuje na problematiku efektivní marketingové komunikace ve specifickém prostředí B2B a hodnocení spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou v rámci segmentu hydroizolačních fólií analyzovány současné aktivity firmy Fatra, a. s. v oblasti jejích vztahů se zákazníky …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of loyalty programs and relationships with customers. On the basis of carried out marketing analysis it is focused on the issue of effective marketing communication in specific B2B background and customer satisfaction rating. In the practical part there are analyzed current activities of Fatra company in segment of waterproofing foils in ambient relationships …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Miroslav Herold

Citační záznam

Jak správně citovat práci

HORKÁ, Martina. Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe