Měřitelná kritéria pro hodnocení kvalitní sociální služby – Martina VILIMOVÁ
Martina VILIMOVÁ
Bakalářská práce
Měřitelná kritéria pro hodnocení kvalitní sociální služby
The measurable criteria for the classification of high quality social services
Anotace:
Od 1. ledna 2007 jsou poskytovatelé sociálních služeb povinni dodržovat standardy kvality, které jsou vymezeny zákonem o sociálních službách. Na jednotlivé standardy lze nahlížet jako na soubor měřitelných kritérií, která se při inspekcích kvality stávají hlavním důkazním materiálem pro to, zda poskytovatel sociální služby naplňuje povinnosti stanovené zákonem o sociálních službách. Cílem bakalářské …víceAbstract:
Since 1 January 2007 the providers of social services have been obliged to keep the standards of quality, which are set in the Law on the Social Services. The standards are seen as the group of measurable criteria, which become the main proof material during inspections of quality. The inspection can check this way whether the provider of social service keeps the Social Services Law.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2010
Zveřejnit od: 28. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Marek Schneider, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VILIMOVÁ, Martina. Měřitelná kritéria pro hodnocení kvalitní sociální služby. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Poradenství v sociální práci
Práce na příbuzné téma
-
Záruka za jakost
Tereza Kejdanová -
Kvalita a jakost ve veřejné správě
Jaroslav Kočárník -
Jakost a kvalita jemně mělněných masných výrobků a jejich vliv na spotřebu
Radek PRŮŠA -
Řízení kvality služeb
Jan Riegert -
Výzkum vlivu technologických podmínek na jakost plastikářského nástroje a polymerních výrobků
Jiří Čop -
Vliv intenzifikačních vstupů (předplodina, odrůda, hnojení) na tvorbu výnosu, výnos a jakost ozimé pšenice
Ondřej Fröhlich -
Jakost jako kritický nástroj úspěšnosti firem v konkurenčním prostředí
Duyen Tran Thi -
Návrh modelu sledování nákladů na jakost dle modelu PAF
Nikola Bluchová