Podnikatelský záměr založení nové oděvní značky – Rauan Bismildin
Rauan Bismildin
Bakalářská práce
Podnikatelský záměr založení nové oděvní značky
Business Plan for Establishing a New Clothing Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá založení nové značky streetstyle módy se zaměřením na udržitelnost, přizpůsobení a vysoce kvalitní výrobu. Výzkum zahrnuje komplexní analýzu trhu, identifikaci klíčových spotřebitelských demografií a zkoumání aktuálních módních trendů. Značka si klade za cíl integrovat různé globální vlivy streetstyle módy při prioritizaci etické výroby a ekologických materiálů. Podrobné …víceAbstract:
This bachelor's thesis explores the establishment of a new streetstyle fashion brand with a focus on sustainability, customization, and high-quality production. The research includes a comprehensive market analysis, identification of key consumer demographics, and examination of current fashion trends. The brand aims to integrate various global streetstyle influences while prioritizing ethical production …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bismildin, Rauan. Podnikatelský záměr založení nové oděvní značky. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta aplikované informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační technologie v administrativě / Informační technologie v administrativě
Práce na příbuzné téma
-
Strategie šíření rostlin; ukázky plodů a semen vybraných čeledí
Lada Jašková -
Strategie firmy Asus Computer s.r.o. při pronikání na zahraniční trhy
Stanislav Tošner -
Komunikační a marketingové strategie módního průmyslu na Pražském trhu.
Jan Zagvozkin -
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
Natálie Kaleta -
Analýza trhu obchodů s oblečením a vytvoření vlastního konkurenčního internetového obchodu
Alexandr Vyrupayev -
Analýza merchandisingu v prodejnách firmy působící na módním trhu
Kristýna Kozelská -
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlé módy
Beáta Špačková -
Analýza potenciálních zákazníků české módní značky na slovenském trhu
Michaela Dostálová