Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti – Ing. Ivana Borovková
Ing. Ivana Borovková
Bakalářská práce
Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti
Event marketing and its effective using in Corporate Communication
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá oblastí event marketingu a jeho efektivním využitím ve firemní komunikaci společnosti. V teoretické části jsou vymezeny základní charakteristiky event marketingu, přiblížení jeho významu ve firemní komunikaci společnosti. Dále nastiňuje pro-ces plánování eventů. V druhé části práce přibližuje praktickou realizaci přípravy eventů na základě porovnání třech vybraných eventů …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the field of event marketing and its effective use in corporate communications. In the theoretical part the basic characteristics of event marketing are descibed and its importance in corporate communications is shown. Also it outlines the process of planning events. In the second part of the thesis the practical implementation of events is shown by comparing the three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOROVKOVÁ, Ivana. \textit{Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/vv1c4b/.
Jak správně citovat práci
Borovková, Ivana. Event marketing a jeho efektivní využití ve firemní komunikaci společnosti. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a realizace vizuálního stylu IT společnosti
Veronika Kaláčová -
Efektivní komunikace ve vybrané organizaci
Tereza Hamplová -
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Event Marketing - Manuál úspěšného eventu
Karolína Pospíšilová -
Event Marketing - manuál úspěšného eventu
Jan Roubíček -
Event Marketing – vyhodnocení eventu Porsche Česká republika s.r.o., divize SEAT
Martin Hampl -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event marketing jako nástroj pro rozvoj města
Andrea Rubínová