English-speaking country as a marketing product – Diana Chertkoti
Diana Chertkoti
Bakalářská práce
English-speaking country as a marketing product
Abstract:
This Bachelor Thesis studies the connection between English language and marketing. The research provides detailed analysis about history of English language and marketing in general, as well as marketing strategies, marketing mix (product, price, promotion and place), marketing in real life. Moreover, the objective of the Bachelor Thesis is to analyze English language courses in the Czech Republic …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedoucí: PhDr. Martina Jarkovská, Ph.D.
- Oponent: Kristýna Kučírková, MSc
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Using online courses to prepare for the written maturita exam in English language
Kristýna Jurčová -
Investigating English language teachers’ language assessment literacy and conceptions of assessment in Mozambique.
Felizardo Armando Muianga -
Devices of Persuasive Language: Printed Advertisements for English Language Courses
Jelena KUBICOVÁ -
English in Non-English-Medium Job Advertising: A Study on Impact and Implications
Ibrahim Adeniji -
INCREASING THE COMPETITIVENESS OF ENTERPRISES USING DIGITAL FUNCTION OF PRODUCT PROMOTION
Angelina Bespalykh -
Marketing research for new product launch
Aigerim Sultanalieva -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Dark tourism v České republice a jeho potenciál se zaměřením na disaster tourism
Kateřina Čejková
Název
Vložil
Vloženo
Práva