Význam prvků komunikace pro práci manažera – Bc. Filip Maličovský
Bc. Filip Maličovský
Diplomová práce
Význam prvků komunikace pro práci manažera
Importance of communication elements for management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zjištěním významu jednotlivých prvků komunikace pro práci manažera, dále důležitostí a mírou využití jednotlivých komunikačních forem a komunikačních kanálů. Práce je strukturována do dvou hlavních částí, a to části teoretické a části praktické.Teoretická část se věnuje seznámení s pojmem management a jeho vymezením, dále charakteristikou osobnosti manažera, jednotlivých manažerských …víceAbstract:
The diploma thesis deals with finding out the importance of individual elements of communication for the manager's work, as well as the importance and extent of use of individual communication forms and communication channels. The thesis is structured into two main parts, the theoretical part and the practical part.The theoretical part deals with the concept of management and the definition of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Fiedler, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Systém vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizaci veřejné správy
Eva Vyhnálková -
Sebehodnocení ve výuce v neziskové organizaci ve Velké Británii
Anna Veletová -
Odměňování zaměstnanců v organizaci
Tereza Pánková -
Odměňování zaměstnanců v organizaci
Anna Karmazínová -
Inovace procesu adaptace zaměstnanců v organizaci
Kristýna Slívková -
Proces vytváření rozvojového programu v konkrétní organizaci
Monika Zemková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva
Název
Vložil
Vloženo
Práva