Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza – Mgr. Viktor POLÁŠEK
Mgr. Viktor POLÁŠEK
Diplomová práce
Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza
Outsourcing activities connected with customer centre and its analyse
Anotace:
V této práci je popsán konkrétní případ využití outsourcingu v oblasti zákaznického centra. Je zde kladen důraz především na aktivity, které souvisejí s budováním vztahů se zákazníky a se zákaznickým servisem. Zevrubně jsou popsány způsoby komunikace mezi zákazníky a zákaznickým centrem. V rámci outsourcingu je věnován prostor vztahu mezi dodavatelem a odběratelem služeb. Práce se mimo jiné soustředí …víceAbstract:
This work describes a concrete example of using outsourcing in a customer service field. It is mainly focused on activities that are closely linked to customer relationship management and cus-tomer service. A considerable part of this work is devoted to the ways of communication between customer service centre and its clients. This work highlights an importance of relationship and communication between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
2728
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLÁŠEK, Viktor. Outsourcing aktivit spojených se zákaznickým centrem a jejich analýza. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) ve vybrané společnosti
Martin Moravec -
Budování vztahu se zákazníky (CRM) v konkrétní organizaci
Anna Kerbachová -
Budování vztahu se zákazníkem
Eliška Hermanová -
Budování vztahu se zákazníky (CRM)
Semen Davydov