Daniel Pruška
Diplomová práce
Metody a nástroje pro CRM ve firmě
Methods and tools for CRM in the company
Anotace:
Tato diplomová práce s názvem Metody a nástroje pro CRM ve firmě se zabývá analýzou metod a nástrojů využívaných pro analýzu dat o zákaznících a jejich segmentace pro potřeby CRM. V práci jsou představeny vybrané metody a nástroje, které se používají pro řízení vztahů se zákazníky. Následně jsou v práci pomocí vybrané metody zpracovány analýzy na reálných datech získaných od organizace. V práci jsou …víceAbstract:
This thesis, entitled Methods and Tools for CRM in a Company, deals with the analysis of methods and tools used for customer data analysis and segmentation for CRM purposes. The thesis presents selected methods and tools used for customer relationship management. Subsequently, the thesis uses the selected method to perform the analysis on real data collected from the organization. In the thesis, two …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Petr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pruška, Daniel. Metody a nástroje pro CRM ve firmě. Pardubice, 2023. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Jan Herink -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová