Bc. Lenka Stojanová

Diplomová práce

Databáze o zákaznících a její využití v CRM.

Databese of customers and its Utilization in CRM
Anotace:
Teoretická část diplomové práce přibližuje filosofii CRM a zabývá se informačními nástroji, které tuto filosofii podporují a to zejména CRM systémy a databázemi zákazníků, které jsou základem těchto systémů. V praktické části jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na IS a databáze o zákaznících využívaných při uplatnění strategie CRM ve vybrané společnosti chemického průmyslu.
Abstract:
Theorethic part of thesis nears philosophy of CRM and deal with informative tools support this philosophy especially CRM systems and customer database, which are base of these systems. The conclusion of the research based on IS and customer database using CRM strategy in chosen company of chemical industry is presented in the practical part of the thesis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Vladimíra Vlčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Stojanová, Lenka. Databáze o zákaznících a její využití v CRM.. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Magisterský studijní program / obor:
Chemie a technická chemie / Ekonomika a management chemického a potravinářského průmyslu