Hodnocení vybraných aspektů inkluzivní vzdělávací praxe z pohledu učitelů základních škol – Klára STRUŽINSKÁ
Klára STRUŽINSKÁ
Bakalářská práce
Hodnocení vybraných aspektů inkluzivní vzdělávací praxe z pohledu učitelů základních škol
Evaluation of selected aspects of inclusive education from the primary school teachers´ point of view
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Hodnocení vybraných aspektů inkluzivní vzdělávací praxe z pohledu učitelů základních škol se orientuje na zjištění postojů pedagogických a vedoucích pracovníků oslovených základních škol na území okresu Děčín. V teoretické části vymezujeme koncept speciálně vzdělávacích potřeb žáků, jejich vzdělávání, diagnostiku a legislativní rámec. Dále se zaměřujeme na inkluzivní vzdělávání …víceAbstract:
The bachelor thesis titled Evaluation of selected aspects of inclusive education from the point of view of primary school teachers is focused on finding attitudes of pedagogical and senior staff members of the primary schools addressed in Děčín. The theoretical part defines the concept of special educational needs of pupils, their education, diagnostics and the legislative framework. It also focuses …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
STRUŽINSKÁ, Klára. \textit{Hodnocení vybraných aspektů inkluzivní vzdělávací praxe z~pohledu učitelů základních škol}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/vxufhb/.
Jak správně citovat práci
STRUŽINSKÁ, Klára. Hodnocení vybraných aspektů inkluzivní vzdělávací praxe z pohledu učitelů základních škol. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ