Vstup rodiny s dítětem se sluchovým postižením do služby rané péče – Bc. Martina STAVINOHOVÁ
Bc. Martina STAVINOHOVÁ
Diplomová práce
Vstup rodiny s dítětem se sluchovým postižením do služby rané péče
Family with hearing-impaired child joining the Early care service
Anotace:
Tématem práce je vstup rodiny s dítětem se sluchovým postižením do služby rané péče. Hlavním cílem je vytvoření nového systému nástrojů pro vstup rodiny do služby. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Teoretická část práce je zaměřena na popis sluchového ústrojí a seznámení s jeho funkcí. Věnuje se tématu diagnostiky sluchových vad u dětí i kompenzačním pomůckám. Seznamuje čtenáře s …víceAbstract:
Subject of this diploma thesis is family with hearing-impaired child joining the early care service. The primary objective is to create new system of tools to improve the process of family entering the service. The thesis is divided into theoretical and empirical part. The theoretical part is focused on hearing apparatus description and function, as well as hearing-impaired children diagnosing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Jeřábková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STAVINOHOVÁ, Martina. Vstup rodiny s dítětem se sluchovým postižením do služby rané péče. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Vzájemné soužití zdravého sourozence se sourozencem se sluchovým postižením v rodině
Aneta Kuncová -
Edukativně stimulační skupiny pro předškolní děti se zaměřením na děti slyšící a děti se sluchovým postižením
Svatava Rutarová -
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Rozvoj zrakového vnímání dítěte se sluchovým postižením v předškolním věku
Adéla Tomanová -
Rozvoj dětí se sluchovým postižením v předškolním věku prostřednictvím knižního příběhu
Natálie Šumberová -
Komunikace dítěte se sluchovým postižením v běžné mateřské škole
Lucie Chodilová -
Praxe knihoven v rozvíjení čtenářských dovedností dětí se sluchovým postižením
Gabriela Fricová -
Postoje a očekávání rodičů žáků se zrakovým postižením a rodičů žáků se sluchovým postižením v oblasti kariérového poradenství a profesní orientace
Kateřina KUJÍNKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses vxuxvs vxuxvs/2
29. 4. 2020