Návrh marketingové komunikace Akademické poradny UTB – Mgr. Markéta ADAMÍKOVÁ
Mgr. Markéta ADAMÍKOVÁ
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace Akademické poradny UTB
Outline of marketing communication of the Academic Advise Centre
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Akademické poradny UTB. Pre-zentuje marketingovou strategii, z které komunikační koncepce vycházela. Zachycuje pro-ces tvorby značky i přípravu propagace pro zimní semestr akademického roku 2006/2007. Popisuje jednotlivé propagační prostředky, upozorňuje na jejich přednosti i nedostatky a předkládá návrhy, jak zvýšit efektivitu komunikace.Abstract:
This thesis deals with marketing communication of the Academic Advice Centre of TBU. It presents marketing strategy, which was the basis for the conception of communication. It describes the development of the logo as well as the arrangements of promotion for the winter semester of the academic year 2006/2007. Particular promotion tools are presented, their strengths and weaknesses are pointed out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zveřejnit od: 11. 5. 2007
Identifikátor:
4793
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ADAMÍKOVÁ, Markéta. Návrh marketingové komunikace Akademické poradny UTB. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace barbershopů
Lukáš Svítil -
Integrovaná marketingová komunikace v prostředí podniku služeb
Tomáš Kopecký -
Integrovaná marketingová komunikace ve společnosti BITO skladovací technika s.r.o.
Martin Hynčica -
Marketingová komunikace firmy Holík International
Jana ROČÁKOVÁ ČERVINKOVÁ -
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Monika Schvandtnerová -
Projekt zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti
Matěj Vondruška -
Sportovec jako součást marketingové komunikace
Tomáš Urbánek -
Marketingové komunikace FMK zaměřené na spolupráci s praxí
Věra HRUBÁ