Mgr. Markéta ADAMÍKOVÁ

Bakalářská práce

Návrh marketingové komunikace Akademické poradny UTB

Outline of marketing communication of the Academic Advise Centre
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací Akademické poradny UTB. Pre-zentuje marketingovou strategii, z které komunikační koncepce vycházela. Zachycuje pro-ces tvorby značky i přípravu propagace pro zimní semestr akademického roku 2006/2007. Popisuje jednotlivé propagační prostředky, upozorňuje na jejich přednosti i nedostatky a předkládá návrhy, jak zvýšit efektivitu komunikace.
Abstract:
This thesis deals with marketing communication of the Academic Advice Centre of TBU. It presents marketing strategy, which was the basis for the conception of communication. It describes the development of the logo as well as the arrangements of promotion for the winter semester of the academic year 2006/2007. Particular promotion tools are presented, their strengths and weaknesses are pointed out …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zveřejnit od: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4793

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ADAMÍKOVÁ, Markéta. Návrh marketingové komunikace Akademické poradny UTB. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace