Analyse der Marketingkommunikationsstrategien in einem Wirtschaftsunternehmen – Bc. Dana JANÍČKOVÁ
Bc. Dana JANÍČKOVÁ
Bakalářská práce
Analyse der Marketingkommunikationsstrategien in einem Wirtschaftsunternehmen
Analysis of Marketing Communication Strategies in an industrial company
Abstract:
The aim of my Bachelor thesis is the analysis of the company Fatra a.s. My efford is to create some better ways, how to improve the marketing communication of the company. The theoretical part of my Bachelor thesis clears up some of the basic marketing theoretical concepts, the marketing communication strategies, the communication process and the marketing situation analisis. The analytical part of …víceAbstract:
Das Ziel meiner Bachelorarbeit ist die Firma Fatra a.s. zu analysieren. Theoretischer Teil meiner Arbeit beschäftigt sich mit der Erklärung der Grundbegriffe aus Marketing und mit der Charakteristik der einzelnen Marketingkommunikationsstrategien. Weiter werden der Marketingkommunikationsprozess und die Situationsanalyse erklärt. Praktischer Teil widmet sich der Charakteristik von Fatra. Danach werden …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2010
Identifikátor:
14007
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2010
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANÍČKOVÁ, Dana. Analyse der Marketingkommunikationsstrategien in einem Wirtschaftsunternehmen. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Německý jazyk pro manažerskou praxi