Bc. Václav Pernikář
Diplomová práce
Branding a rebranding
Branding and rebranding
Anotace:
Práce je zaměřena na identitu značky a její implementaci. Hlavním cílem práceje navrhnout vizuální pravidla pro komunikaci včetně logomanuálu a tonality značkypředstavované komunikačním manuálem.V první části jsou shrnuta teoretická východiska práce a problematika identityznačky je zde zasazena do širšího kontextu budování značky. V praktické části se prácesoustředí na návrh značky malého ubytovacího …víceAbstract:
The paper is focused on brand identity and its implementation. The main targetof the paper is to propose visual rules that could be used in companys communicationincluding the logomanual and brand tonality represented by the communication manual.There is formed a theoretical summary and the issue of brand identity is discussedin a context of brand building in the first part of the paper. Then, in a …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Pánek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Vizuální identita značky
Bianka Demčáková -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec
Název
Vložil
Vloženo
Práva