Zhodnocení strategické pozice společnosti na trhu – Pavla Vaníčková
Pavla Vaníčková
Bakalářská práce
Zhodnocení strategické pozice společnosti na trhu
Evaluation of the company`s strategic position on the market
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na zhodnocení strategické pozice společnosti na trhu na základě několika analýz, které vychází z teoretické části práce. V teoretické části jsou představeny základní pojmy a metody strategické analýzy. V praktické části práce jsou prezentovány výsledky provedených analýz. Poslední část obsahuje zhodnocení strategické pozice společnosti a v krátkosti představeny návrhy …víceAbstract:
This bachelor`s thesis is focused on the evaluation of the company`s strategic position on the market based on several analyses, which are based on the theoretical part of the thesis. Basic concepts and methods of strategic analysis are presented in the theoretical part. In the practical part of the thesis are presented results of the performed analyzes . The last part contains an evaluation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Karina Tatek Benetti, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova