Martina Vavrečková
Diplomová práce
Volba nákupní strategie firmy
Chosing of Company Purchasing Strategy
Anotace:
Cílem práce je na základě literární rešerše formulovat hlavní faktory působící na volbu nákupní strategie firmy a navrhnout metodiku jejího stanovení. Na případové studii zhodnotit metodiku včetně formulace rizik a podmínek její úspěšné realizace.V teoretické části je charakterizována základní problematika nákupu, výběru dodavatele a jejich hodnocení pomocí vícekriteriálních metod.V praktické části …víceAbstract:
The aim of the thesis is to formulate the main factors influencing the choice of the company's purchasing strategy and propose a methodology for its determination. To evaluate the methodology including the formulation of risks and conditions of its successful implementation.In the theoretical part is characterized the basic problems of purchase, selection of suppliers and their evaluation using multi …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2019
- Vedoucí: prof. Ing. Ivan Gros, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Stanislava Grosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 6. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.Vysoká škola logistiky o.p.s.
Magisterský studijní program / obor:
Logistika / Logistika (LOG)
Práce na příbuzné téma
-
Vliv konceptu Corporate Social Responsibility na podnikové inovace
Luboš Bárta -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Svatopluk Sýkora -
Vztah firemní kultury a firemní strategie, jejich dopad na dosažení firemních cílů
Maxim Kim -
Strategie, firemní kultura a hodnocení jejich vzájemného souladu s personálními procesy v dané organizaci
Kristýna Kadlecová -
Principy a formy tvorby a realizace firemní strategie
Petra Hniličková -
Effect of the market demand on the firm's profit
Anastasiia Dancheva -
Communication campaign of the firm
Aditi Baindur -
Application of price discrimination methods to increase firm's profit
Hoa Thi Tran
Název
Vložil
Vloženo
Práva